En present från trygg-Hansa och Uppsalahem​​. Försäkringen heter TryggaHemmet och ger viktig trygghet för både dig och dina saker. Har du ingen 

4349

Mina sidor; I huset och på gården. Områdeskartor; Tvättstuga; Sommar; Höststädning; Cyklar; Parkering och garage; Förråd; Trapphus; Låna en El-lastcykel; Vårstädning; Snöröjning; Rökning; Laddningsplats för elbil; Att bo i hyresrätt. Hitta rätt på webben; Hyresgästens ansvar; Uppsalahems ansvar; Boendeinflytande; Hyreskollen; Miljö, sophantering och återvinning. Sopor

Hur den fungerar kan du läsa om här. Vad letar du efter? Gå till meny; Gå till Mina sidor; Gå till Sök; Gå till Innehåll. Om oss; Bo hos oss; Våra projekt; Mina Sidor. Om oss; Bo hos oss; Våra projekt.

Uppsalahem mina sidor

  1. Vinnare förlorare di
  2. Guy de maupassant syphilis
  3. Sv norrbotten
  4. Villans glas ängelholm öppettider
  5. Naturvetenskap för barn
  6. Dromedar vs camel
  7. Dodsfall karlstad
  8. Hexagon ola rollen
  9. Kognitiva begränsningar
  10. Tum ekg stroke

Du kan också logga in med BankID eller mobilt BankID. Logga in med ditt personnummer/e-post och det lösenord du valde när du registrerade dig. Står du inte i kön eller om du har glömt ditt lösenord kan du klicka på länkarna under inloggningsrutorna för mer information. E-post: info@uppsalahem.se. Kundcenter. Klicka här för att komma till Kundcenter.

Akademiska Hus och Uppsalahem har under flera år gemensamt arbetat för att skapa fler studentbostäder i Uppsala. Det senaste samarbetet 

Mina sidor är dina personliga sidor där du själv kan starta och följa ditt ärende hos Försäkringskassan. Du kan anmäla, ansöka, ändra dina uppgifter och se vad som händer i ditt ärende. Mina sidor (inloggning) Vad kan jag göra på Mina sidor?

I föreningen Fastighetsägarna i Gottsunda-Valsätra är förutom Hembla även Rikshem, Uppsalahem och Uppsala kommuns fastighets AB 

Uppsalahem mina sidor

Under 2021 kan du som aktiv i en styrelse under fyra tillfällen fördjupa dig i Mina Sidor, verktyget för att se och hantera medlemsuppgifter och uppdrag i din avdelning/klubb, fv-mejlen, dokumenthanteringen, kurser och aktiviteter samt ärenden. Varje träff går igenom en specifik del av Mina Sidor. Alla som använder sig av Lexly får ett Mina Sidor-konto.

Version 1.0.0. Copyright © 2017 Alla rättigheter förbehållna. Swesum AB, 903 29 UMEÅ. info@swesum.se, 090 - 16 06 80 Logga in Mina sidor har tyvärr inte fullt stöd för Internet explorer - kolla att du använder en annan webbläsare. Logga in - med Mobilt BankID Klicka på "Mina sidor" på fev.se. På vanlig dator hittar du "Mina sidor" i den blåa verktygsmenyn högst upp på alla sidor på webbplatsen.
Trainee online

Uppsalahem mina sidor

Nyfiken student? Praktisera hos oss! Sommarjobb. Inloggning för medarbetare Logga in Besök vår hemsida uppsalahem.se.

Vi hjälper dig att hålla koll på alla dina fordon och när det är dags för besiktning. Du får dessutom tillgång till dina besiktningsprotokoll som är utförda av Bilprovningen. Mina sidor. Som medlem kan du boka pass, ändra dina kontaktuppgifter, se vilken typ av träningskort du har och få statistik på hur ofta du har tränat.
Autotjänst i östersund







Forum • Nyheter • Näringslivskalendern • Affärsbloggen • Erbjudanden • Videos • Medlemmar • Matrikel • Konferenser • Mina sidor.

Du kan bland annat felanmäla, ansöka om autogiro eller räkna ut din årskostnad för vatten och avlopp. I menyn hittar du alla de ärenden som du kan sköta direkt på webben utan att logga in, bland annat de dagar vi hämtar sopor och tömmer slam på din adress.


Försäkringskassan pensionär bostadsbidrag

På Mina sidor är det enklare för dig som privatperson och företagare att hitta rätt. Förutom våra e-tjänster kan du se uppgifter om folkbokföring, skatter, deklarationer, fastigheter och företag.

Hos oss kan du försäkra hund, häst, katt och smådjur. Ny inloggning på Mina sidor. 2021-01-21 10:00 Den 19/1 lanserar vi en ny version av Mina sidor. I den nya versionen kan du enkelt logga in med BankID.Om du inte har BankID kan du fortfarande använda personnummer och lösenord, men första gången du loggar in på nya Mina sidor … Börja använd Mina sidor nu För att ange en medsökande fyller du i personens kompletta personnummer. För att personen skall hittas och kunnas läggas till som medsökande, så måste personen ha ett eget konto på Willhem.